Hemma !!

Heej bajsungar.


Nu e jag hemma från skolan. Nu kanske ni tycker jag är lite konstig , men skolan e fan inte så tråkig som alla säger ;Ö asså man får ju mycket läxor som ska göra hemma och lärarna blir sura om man inte har gjort läxan, men man träffar kompisarna hela tiden och man har skit kul med dom. Dom tråkiga lektionerna brukar vi bara göra till roliga lektioner.  Jag tror inte det finns någon som håller med mig nu men jag säger bara vad jag tycker ;) och det är lite det som är meningen med den här bloggen. Jag skiter i vad ni tycker, allt handlar om mig och dom i min närhet.
Nu måste jag plugga, har spanska prov imorn och jag kan typ inget så ses puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0