Helg!!!!

Heej sötnosar.


Nu är jag hemma hos emma :)
Vi vet inte vad vi ska göra så om det är någon som vill så är det bara att ringa, dom bästa har ju mitt nmr. (a)


Jag är ganska trött det har varit en ganska tuff vecka på skolan. Tobbe är nog den som har gjort det jobbigast ;)
Så fort jag ser honom måste jag springa därifrån för han tar min mobil, mina nycklar, mina pengar och han sitter å kastar saker på mig på lektionerna ;Ö fett taskigt jag vet !! <333

Men nu är det helg och jag slipper träffa tobbe, men på måndag...då jävlar !
Och när det är helg så blir det oxå mycket bloggande (JIPPI)
Men imorn har jag match med A-laget, samling
12:15 så jag blir väll hemma vid 4 elr 3.
Men nu ska jag gå å vara social mot emma
puss!

Sorry grbbar men hon är inte singel, moahahahah !!!! <3333


Kommentarer
Postat av: tobbeljus

Jag gillar dig också Frida :D ahhahahah <3

2009-11-08 @ 01:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0