Hejsan!

Hejsan.



Nu är jag sur, för jag fick inte åka med pappa på det där fotbolls mötet. Det va meningen att både jag och Emma skulle med för vi ville kolla vilka killar som skulle komma och det hade varit lite kul oxå. Men nej nej det fick man inte heller. Pappa vill att jag ist ska vara hemma, vila lite , kanske plugga, fixa mitt rum , vara en fin och snälla flicka som bara sitter hemma å tråka.
Fattar han inte att jag vill vara ute med kompisar, träffa killar, festa och bara leva livet.

Imorn är det f***ing skola igen. Men det är inte så jobbigt för jag tycker dagarna går as snabbt;Ö någon som håller med ?. Om 5 dagar är det helg igen och om typ en månad är det jullov. 

Nu kommer jag inte på något mer puss!  

Glöm inte att om det är någon som är bra på att fixa snygga designer säg till mig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0