Halv 7 en lördag... inte normalt!

Godmorgon!


Nu är klockan snart 7... jag ska julkorgspacka men mitt innebandylag. (jippi)
Kunde dom inte sagt att man skulle göra det någon annan helg elr ngn annan dag. Jag är skit trött.

Packningen börjar 8 till 12. Efter det ska jag hem, läsa lite, packa och senadn åka till Elin. Jag ska sova där , det ska blir såååååååååå kul!
Det va as länge sen jag sov där. Men det är för att vi har matcher hela tiden och jätte mycket plugg.

På söndag då är det match. Jag är taggad redan nu. Kom å kolla dom som vill ( inte snygga killar tack) (a).
Nu måste jag byta om, kommer som sagt inte blogga så mycket idag, får se när jag kommer hem puss!


Nås på mobilen !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0