Godmorgon läsare!

Är jätte trött. Jag slutade läsa halv 12 så sov kanske vid 12 då. Boken jag läsaer är bäst!
Jätte många av mina kompisar har läst den, jag har kollat på båda filmerna och bara älskar dem. Efter jag har läst 1 ska jag låna de andra böckerna av michelle. Kan ni gissa vilken bok det är ? ;)
Jag har tänkt på en sak oxå om den här boken, jag kissar 24. Asså typ var tredje minut måste jag kissa;Ö
bara när jag läser boken. Hmm det låter lite weird jag vet. Men nu kanske jag kommer sent till skolan. Ha en trevlig skoldag alla MOGNA tjejer och killar som nu går i skolan. *host* dessie *host*. Puss!

                                      skolan väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0