Dålig uppdatering.

Heeej!


Nu är jag hemma , har precis spelat match i ekilla. Vi vann , men kommr inte ihåg hur mycket.
Vi ligger 1 i serien nu igen!!!! WOHOO!

Inatt då så sov ju jag hos Elin. Det var jätte trevligt. Vi kollade på film, åt , va i ekilla mm.
Felicia sov ju såklart oxå där. Det va ett tag sen vi alla tre gjorde något. Så det var på tiden, men det får endå inte ta så lång tid tills vi gör ngt igen.
Men det är svårt, Elin har ju en kille nu och spelar i distrikslaget (stavning). Felicia spelar oxå där och har ganska mycket plugg. Jag tränar oxå ganska mycket och pluggar som f**.

Snart ska jag kolla på fotbolls match i sigtuna. Eller bara kanske , om jag orkar. Jag ska kanske plugga oxå.
Men nu måste jag dra, lägger upp bilder lite senare från igår. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0