Söndag

Heej!

Matchen gick ju jätte bra. Vi vann med 14-1. Det var den TRÅKIGASTE matchen jag någonsin har varit med om. Typ spel på en planhalva. Dom vi mötte ligger sist i serien, har inte vunnit en enda match, gjort två mål och släppt in 95 mål PINSAMT!. Vi ligger först i serien vunnit nästan alla matcher förutom en som blev oavgjord, gjort 42 mål, släppt in 10 GRYMT!. Så det är nog inte så konstigt att vi vann idag;)
Fråga mig inte hur dom kunde göra ett mål för jag vet själv inte va som hände.

Imorn är det skol SM. Jag måste upp jätte tidigt för vi ska vara i kolsta kvart i 8. Då måste jag oxå lägga mig tidigt. Så nu ska jag plugga lite, har ganska mycket prov denna vecka. Sedan ska jag fixa lite tills imorn Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0