Snart träning.

Hej bloggen!


Ska snart ge mig iväg på träningen. Jag och några till har typ slutat att träna med 94/95 laget. Fråga mig inte varför , men kul endå.. ist tränar vi bara med A-laget. Felicia är här om en timme så jag behöver inte stressa. Det har snöat hela dan idag. Å jag fattar inte när det ska sluta snöa, det har inte ens blivit lov och det snöar som f** ute redan. Om det kommer vara så här hela helgen kommer det vara en meter snö snart asså, och det är skit jobbigt att gå i det sen. Idag när vi skulle gå till kolsta så var det mega kallt. Det snöade, blåste, as kallt och man såg inget. Hoppas vi inte ska springa ute innan träningen. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0