Nu e jag hemma ( jippi)

Heeej sötnosar!


Nu e jag hemma från f***ing kusinerna. Det är inte så kul där ;).

Just nu sitter jag å väntar på att felicia ska ringa mig och jag håller på med min nya , rosa kamera. Nu slipper jag fråga elin och felicia om dom kan skicka bilder hela tiden, för jag kan ta dom själv. Ikväll så hoppas jag att felicia kan komma, vi ska kolla på twilight och snacka lite skit. Hoppas bara att mina kusiner inte kommer in å förstör allt precis som dom brukar göra och det är typ 99% att dom kommer att förstöra. Det är svårt att tror att ena killen ska fylla 18 och den andra ska fylla 17:$ dom är så omogna och håller på hela tiden. Dom älskar att dryga med mig hela tiden. Typ retar mig med allt jag gör -.-'. Men nu ska jag inte sitta här å skriva hur jobbiga mina kusiner är. Så puss!.



jag ville verkligen inte vara med på bild...
(från igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0