my day in words..

Godkväll!


Sitter hemma & pluggar som f**. Jag har två prov imorn (svenska & spanska), engelska läxor, ska ha skrivit klart min text om volleyboll, ska hitta en onödig text i en tidning och på fredag har jag NO prov. Så mycket att göra.
Men det är bara att bita ihop, snart är det ju lov. Då ska jag sova varje dag! elr inte.. alla vet ju att jag inte kommer göra det.  Men ja kan lova att jag kommer sova ut.

Idag har det inte hänt så mycket. Jag hade NO hela dan och höll på att sova nästan hela tiden.
Vi har två ormar i klassrummet vi var i idag och en av dom rymde två gånger. Det va lite scary. Tror Vanessa blev jätte rädd. Hon gillar inte ormar så mycket om man säger så. Jag var upptagen med att ta mina nycklar som TOBBE gillar att ta hela tiden;) jag vet att han läser det här, det är därför jag skriver det. Men det är bara kul.
Men nu ska jag plugga. Ha det så bra. Hoppas alla vet att jag inte bloggar så mycket när jag har mycket plugg.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0