morgon inlägg

Nu har jag varit vaken i en timma typ, har hunnit duscha, sminka mig och fixa håret! Jag är grym fan.
Det blev ganska sent igår endå, var uppe till klockan tre ^^. Som ni såg på inlägget under så skrev jag att jag försökte sova men pappa spelade det där spelet med min bror å kusinerna och dom kunde verkligen inte vara tysta. Men till slut kunde jag sova :)

Idag har jag inte några speciella planer. Ska nog bara vara hemma, vila lite, kolla på tv, sitta vid datan, städa elr kanske gå ut lite. Felicia var upptagen hela dan, så jag ska träffa henne imorn ist. Hoppas mina kusiner åker hem idag, hörde dom lite igår när dom snacka om att sova kvar en natt till:$ HJÄLP HJÄLP HJÄLP!!!!!
                                        puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0