memories

Hittade massa gamla bilder för typ nästan två år sen elr mer.



Fotbollslaget, saknar <3

Vinter 08.

Jag och elin igen. Vinter 08

Jag och elin IGEN. Vinter 08.

I miss <3 Vinter 08.

Linnea, carro och jag <3 I slutet av vinter 08.

Felicia, jag , så kan man se elin å kroon där oxå. Vinter 08.

Jaag. Sommar 09.

I falun <3

Vi har alltid älskat varandra <3Vinter 08.

Gamla cäpä klassen. Sommar 07 <3

Jag & Elin. Vinter 08.

Jag, Elin, Linnea och Josse <3

Michelle, sjöddan och jag från 7an ;D

Sjöddan och jag. Alltid lika gulliga (a) <3

Några brudar, vinter 08.

Gamla fotbolls laget.

Haha saknar dig! vi hade sjukt kul. Vinter 08. Jag,M och pappa.

Saknar tiderna. Typ 3 år gammal bild.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0