I`M BACK

Heeej!!!!!!!!!!!!!!!



Förlåt förlåt förlåt. Jag har verkligen varit jätte dålig med uppdateringarna. Det har varit så mycket nu på senaste tiden, elr den här helgen kanske jag borde säga. Jag  har spelat match med A-laget, det blev 5-5, sen har jag varit med feffe och elin som sov här igår ( bilder kommer). Jag har oxå förlorat en vän. Eller förlorat kanske jag inte bore säga eftersom det är han som har förlorat X). Hoppas han läser det här å fattar vem han är. Jag har iaf inte snackat med honom men när jag väl gör det så ska han få reda på vad han har gjort. Ja, så har min helg varit. När Felicia och Elin sov här så var vi ute med några grabbar. Vi lekte lite i snön, det va ganska kul. Sen kom snöbollskriget då var det inte lika kul.

Idag ska jag åka med mamma, vet inte vart men vi ska åka någonstans. Jag skulle vara med några kompisar men nu när mamma är ledig så kan jag ju passa på att vara med henne. Jag kommer åka vid 2 men blir nog hemma vid 4. Men nu ska jag fixa mig, ha det bra puss!

Bilderna från igår.


Elin och jag.

Det är den enda bilden som funkar nu, jag försöker ladda upp dom andra när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det blev 4-4 :D <33

2009-12-21 @ 14:48:05
Postat av: Felicia

nej jag skämta , 5-5 blev det :S <33

2009-12-21 @ 16:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0