Hm...

Heej!

Kolla min nya design, visst va den snygg! det va issa som gjorde den, tack så mycket issa! (http://isabelletornedal.blogg.se/) gå in där så kommer ni till hennes blogg, jätte bra.

Idag har varit en ganska bra skoldag. Jag fick MVG- på mitt spanska prov och svenska prov.
Men det har hänt en liten pinsam sak oxå.. några 9or hade datan som jag och vicky hade när vi sjöng, men vicky tog aldrig bort låten så när dom hade datan så hittade dom låten och spelade upp den. Det är så pinsamt att dom har hört mig sjunga. + att dom skratta när dom berättade det för mig. Aja that`s life. Nu måste jag plugga. Ha det så bra puss!


Kommentarer
Postat av: Felicia

hmm ... borde du inte säga tack till mig , issa gjorde ju bara headern , det va jag som gjorde ALLT annat :O <333

2009-12-02 @ 22:18:14
Postat av: Felicia

hmm .. du borde säga tack till mig , issa gjorde ju bara headern , jag gjorde designen, jag ägnade min dyrbara plugg tid till det , tog fan 1 timme och få in headern , bakrunden och fixa om rubrikerna , FY SKÄMS :O <3333

2009-12-02 @ 22:22:05
Postat av: Felicia

oj , råkade skriva två ggr .. (A) <33

2009-12-02 @ 22:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0