Godmorgon!

Nu är jag vaken. Det blev ganska sent igår. Kom hem vid 1 men lyckades sova vid halv 4. Vi kollade på en as läskig film så kunde inte sova. Vi kollade på två läskiga filmer men jag gick hem, så hann inte se klart.
När jag kom hem så var jag jätte svårt för mig att sova. Jag tänkte på filmen hela tiden. Och såg det framför mig:$ så jag gick in till min bror och sov där ist. Han blev typ as rädd när han såg mig i sin säng på morgonen haha. Det va kul att se hans min.

Klockan 4 *tror jag* är det match för mig i ekilla. Jag är taggad! Men nu måste jag städa lita. Hoppas jag hinnner tills mamma kommer hem annars blir hon inte glad puss!

Jag klippte mig igår. Kolla vad mycket dom klippte bort :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0