Godmorgon bloggen.

Idag börjar jag lite senare. Jag tänker inte säga varför , för jag hatar att uttala ordet. Jag hade hoppats på att få sova ut , typ till 8. Men nej nej, vid 7 tiden ringer min farmor till pappa å frågar vad han önskar sig-.-' vem bryr sig vad han önskar sig ? inte jag iaf. Men pappa sov när hon ringde så han var inte så glad när hon fråga vad han önskar sig. Han la på, men farmor tog det som telefonsamtalet bröts, så hon ringde igen 2 sekunder efter samtalet innan. Då kan man säga att pappa inte var glad. Han skrek typ i telen att klockan bara är 7 och NORMALA människor sover vid den tiden. Sen la han på.
Asså vem ringer 7 på morgonen å frågar vad man önskar sig ? ;Ö
Nu måste jag gå, bloggar när jag kommer hem puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0