Frida tabbar sig...



När jag var på väg till skolan idag så hände ngt mig, gissa ????
JO, jag lyckas ramla 3 gånger.... 3 GÅNGER på 5 minuter!! dom två första gångerna gjorde det inte så ont och det va ingen som såg, men den tredje gången fick jag ganska ont och min bror börja typ as garva ;Ö jag fick gå in å byta byxor. Men det va inte dom enda gångerna jag ramla idag. Totalt har jag ramlat 5 gånger. När jag skulle gå från bilen till skolan oxå, då var det typ massa folk som såg. Efter skolan idag när jag skulle gå från bussen och till mitt hus ramlade jag IGEN. Det va sssåååå inte kul. Det gjorde riktigt ont asså. Hoppas det går bättre imorn. Det är så pinsamt när andra ser en ramla, får då står dom där med sina kompisar och skrattar åt en när man lyckades få ut ett litet pip ljud oxå. Puss!

Varför händer det  mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0