Dålig uppdatering.

Heej bloggen!


Det va ett tag sen jag blogga. Jag har inte haft tid på de senste dagarna.
Det har varit ganska mycket plugg, träningar och vissa saker som har hänt så jag har bara inte orkat.
Igår ikväll var jag bara hemma, kollade på idol. Jag sov vid 1 och vakna 12. När jag vakna läste jag ut twilight boken och nu sitter jag här.

Idag ska jag nog ta det lite lugnt, städa, kolla på tv för ikväll ska jag till ekilla för hallansvar (jippi). Jag fick frågan om att göra ngt med några kompisar idag, men jag orkar verkligen inte. Har inte lust att träffa några kompisar på ett tag, vet inte varför, känner bara det just nu.

Imorn match med A-laget. Vi möter FBC Uppsala. Dom ligger 4 i serien men det ska gå bra. Hoppas jag!. Jag har inte tränat så mycket den här veckan (förutom med skolan) , det har varit så mycket hit å dit. Men jag tränar lite hemma oxå. Det är sant! Jag ska försöka bättra mig med uppdateringen. Men ha en bra dag så ses vi snart igen puss!

Ni kan få några bilder på mig från nån match.


Jag #95  och  vanessa #17    :)

mee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0